Geoblog.pl    przedsiebie    Podróże    Litwa 2006    Jak przygoda to... nie tylko we Lwowie...
2006

Jak przygoda to... nie tylko we Lwowie...

Litwa
Litwa, Troki

Późnym wieczorem dojechalismy do Troków. Podróż przez Litwę zaskoczyła nas... Całkiem dobre drogi, chatka przy chatce, nie ma lasów tylko pola (Rosjanie zatroszczyli sie o drzewa kiedyś), misteczka prowincjonalne, skromne, i bardzo życzliwi ludzie dla nas Polaków. Bylismy chwilę nad Niemnem... Piękna rzeka, dzika... Tyle książek miałam w głowie, tyle cytatów, taka historia....
Dojechaliśmy do Troków poźnym wieczorem... okazało się że nie ma noclegu, nigdzie!!! Ani taniego, ani drogiego, nie ma i już... Szukaliśmy długo, bez skutku... Jak przygoda to nie tylko we Lwowie... ale z naszym szczęściem to również na Litwie...
Spalismy w samochodzie, na parkingu, na osiedlu... Jak sie nie ma co sie lubi, to się lubi co się ma... Nie bylismy jedynymi Polakami, którzy wymyslili sobie weekend na Litwie:)
A Troki nocą są urocze:)
Troki to dawna stolica Litwy. Mieszkaja tam Litwini, około 20% Polaków, i Karaimowie:) ciekawa grupa etniczna (miało byc troche egzotycznie)...