Geoblog.pl    przedsiebie    Podróże    Cypr, Cypr Północny 2010    startujemy

startujemy

Polska, Szczecin

Zmęczeni zimą, mrozem, odśnieżaniem, prozą życia... zdecydowaliśmy podładować akumulatory przed kolejnymi obowiązkami. Okazało się, że Adrian ma nagle jakiś urlop. Pani Ania z zaprzyjaźnionej agencji ( Agencja Turystyczna "Dedal" w Szczecinie - polecamy! )znalazła nam nieprzyzwoicie tanie bilety i padło... na Cypr, a chodziło nam aby było: tanio, słonecznie, na luzie, bez stresów...
Trochę czułam się jak nie z tej bajki, bo jak się biega za gorylami, a potem za plemionami, a potem nagle jedzie się do kraju, w którym można otrzymać małą dawkę adrenaliny, to jakoś dziwnie jest... Oczywiście nasi znajomi, parskali śmiechem na wieść gdzie jedziemy i pytali się czy to już emerytura? Otóż nie, bo chodziło nam aby było: tanio, słonecznie, na luzie, bez stresów, a poza tym JESZCZE NAS TAM NIE BYŁO:)
Kupiliśmy bilety na samolot - w planach mamy objechać wyspę wypożyczonym autem, nie "zhańbić się" wizytami w muzeach, oglądaniem ruin. Jedziemy naładować akumulatory i najeść się truskawek:) tak po prostu:))