Geoblog.pl    przedsiebie    Podróże    RPA, Suazi, Lesotho, Namibia, 2015    rejs

rejs

Republika Południowej Afryki
Republika Południowej Afryki, Santa Lucia

Wreszcie Śpimy 2 noce na tym samym campingu, nie musimy się zrywać i pakowac, choć i tak po 6 mamy oczy jak 5 zł z rybakiem. Świat po wschodzie słońca potrafi być bardzo głośny. Rozwrzeszczane ptaki i nie wiemy kto jeszcze. Bardzo jest nam potrzebny taki dzień na ogarnięcie się, pranie, może nawet leniuchowanie.
Do naszych kolejnych zakupionych udogodnień należy miska. Można w niej uprac, po odwróceniu służy za stolik, w razie czego można się w niej umyć. Naprawdę mamy tu luksusy.
Tak więc od rana pranie. Potem plazowanie. Ocean Indyjski bardzo lubimy, znamy i wiemy że można się powyglupiac w wodzie, bo do pływania są za duże fale. Woda jest ciepła, a na zewnątrz temperatura piekielna. W St Lucia jest kilka plaż. Na dwóch jest całkowity zakaz kąpania, na trzech można się kąpać na własne ryzyko. Ludzi na plaży prawie nie było. Kilka osób gdzieś w zasięgu wzroku. Plaża wietrzna, piękna, że złotym piaskiem i lazurowa wodą. Nawet nie chciało nam się czytać. Po prostu nie robić nic, kompletnie nic..
Niestety po powrocie na camp okazało się że mieliśmy włamanie do namiotu. Podejrzewamy małpy które tu grasuja. Paskudnie rozerwana siatka, Zalepimy to na razie taśmą, może jakoś to naprawimy po powrocie. Co za wredne małpy! Chyba nic nam nie zginęło. Gdyby to był człowiek, to by otworzył zamek, a że jest szarpana dziura to raczej obstawiamy że to były małpy.
po poludniu poplynelismy na rejs statkiem po jeziorze, niestety poziom wody byl niski i nie plynal najwiekszy i majtanszy statek. w rezultacie, w ostatniej chwili zalapalismy sie na rejs mniejszym. wrazenia super, widzielismy kilka duzych stad hipopotamow. Tym razem krokodyle nie dopisaly licznie.
kolejny udany dzien, a ponizej fotki...

zula - 2015-12-09 19:45
u.uuuu.... co za zdjęcia !

Karolcia
Karolcia - 2015-12-10 20:18
Kochani, super mi się z Wami podróżuje, jak zawsze. I jak tak czytam to chciałabym zauwazyć, że jak tak dalej pójdzie to będę mogła sie odegrać za pewien telefon Adriana o treści "co powiesz na grilla" hihihi łącze się z Wami i grillowymi problemami ;-) A pozostałych rzeczy ZAZDRASZCZAM!!!

Fasola
Fasola - 2015-12-10 21:13
piekne fotki Aniu :*

Aga
Aga - 2015-12-11 17:23
Suuuuper! I grille tzw. Braai rzadza w RPA. Graham jakby mogl to by zyl tylko na grilu!

Ania i Jarek
Ania i Jarek - 2015-12-12 15:40
Kochani myślami jestesmy z Wami, zazdroscimy tych emocji, zdjęcia bajka

przedsiebie - 2015-12-14 11:24
kochani, dziekujemy bardzo. Aga pozdrow Grahama z ojczystej ziemi.

Dzięcioł
Dzięcioł - 2015-12-14 20:58
Kurde! Co za zdjęcia!!!

Toffikova
Toffikova - 2015-12-15 09:20
Gdyby tego włamu dokonali ludzie nazwałam bym ich małpami ale jak tu nazwać te małpy? Pozdrawiam

przedsiebie - 2015-12-15 12:04
Dzieciol dziękuję. Staram się trochę. ..
Toffikowa słuszna uwaga... serce nas bolało za tą demolke. Dobrze ze nie ukradła czegoś z namiotu. Ananas to była mała strata..

stock
stock - 2015-12-17 20:40
Zdjęcia hipków absolutnie fantastyczne!

Kalina
Kalina - 2015-12-18 09:08
I znowu wyjazd rewelacja! Jak się wczytam to zapomonam o kawie..... I pijam ostatnio zimną. Piękne fotki, opisy - cała wyprawa. Cmoki

przedsiebie - 2015-12-18 11:20
StoCK dziękuję. Ja mogę godzinami patrzeć i robić fotki zwierzętom
Kalina dziękujemy. Może kawę w termosie trzymaj?