Geoblog.pl    przedsiebie    Podróże    Birma (Myanmar), Tajlandia 2012    Deja vu

Deja vu

Tajlandia, Bangkok

Po długim czekaniu, oczekiwaniu, wyczekiwaniu… wreszcie udało nam się zapakować do samolotu do Tajlandii. Obok mnie usiadła przesympatyczna dziewczyna z Polski! z Poznania! - Marta, z którą przegadałam pół nocy, w rezultacie czego teraz oczy mam na zapałki. Marta do zobaczenia gdzieś po drodze
Dolecieliśmy planowo i o 14.40 już śmigaliśmy po nowym (dla nas ) lotnisku w Bangkoku – zresztą podobno drugie co do wielkości po Hongkongu. Udało nam się pociągiem dojechać do centrum Bangkoku (2x 45 bht), a potem złapaliśmy taksę za 100bht. O wiele spokojniej przybywa się do kraju „dzikiego” za dnia… Dużo się zmieniło od naszej poprzedniej wizyty w tym kraju. Przeżywamy tu deja wu, śpimy koło Khao San. Jestem w szoku jak bardzo się tu pozmieniało, nowe sieciówki gastronomiczne: Mc Donalds, KFC, Subway… Piękna wielka globalizacja. Ja kocham Bangkok i strasznie się cieszę, że tu jestem, nie wytrzymałabym długo na Khao San, ale wiem, że wszystko jest tu możliwe i jestem wręcz zaszczycona, że w klapkach japonkach siedzę z Adrianem w jakiejś indyjskiej knajpie, właśnie tu w Bangkoku i pijemy urodzinowe piwko. Khao San jakby trochę spokojniejsza, bardziej cicha, choć ilość frików przypadających na 1 m jest ponadprzeciętna do sześcianu. Od małolatów do starych, we wszystkich kolorach skóry i zapewne ze wszystkimi możliwymi używkami świata we krwi…
Na zewnątrz jest ponad 30 stopni, godzinę mamy 19.24 (+6 godzin różnicy czasu), ciemno już od dwóch godzin, a my myślimy, co zrobimy jutro. 6 listopada lecimy do Birmy. Prawdopodobnie komórki nie działają wcale, a z netem jest słabo. Będziemy się starać, aby pisać na bieżąco.

Tola
Tola - 2012-11-04 15:13
No kochani zazdrościmy temperatury :) i nie tylko. Czytamy kazde słowo. Czekamy na wiecej. Trzymajcie się w tej Birmie. Uściski
Marzena, Wojtek, Zuzia i ... Lucky (nasz pies) :)

grzeslaki
grzeslaki - 2012-11-04 16:05
Aniu, wychylimy dzis kielich za Twoje zdrowie i pomyślność Waszej podróży. Wszystkiego, co dobre, Kochana!

Brygdia
Brygdia - 2012-11-04 17:31
Aniu wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, pieknej podrozy i ciekawych wrazen, oczywiscie bede z Wami usciski dla Adriana

przebisniegi
przebisniegi - 2012-11-04 19:22
Wszystkiego najlepszego!

sterkovicfamily
sterkovicfamily - 2012-11-04 22:02
zazdrościmy japonek ...nasze są głęboko w szafie...
Aniu urodzinowo wszystkiego Naj...
We watching you ;)

Mario - 2012-11-05 10:21
Bardzo dobrze ze wybraliscie Birme... kraj niesamowity, piekny, bezpieczny, ludzie barzo mili i przyjazni... polecamy goraco w pierwszy dzien spacerek (koniecznie wieczorkiem, dopiero innym razem w dzien) do swiatyni Shwedagon... zobaczycie ze przezycie niemal metafizyczne...

i pamietajcie ze w instytucjach panstwowych oplaty w Euro i USD to jedna oplata... czyli 10 EUR = 10 USD... przynajmniej tak bylo 1,5 roku temu

ponizej wklejamy mail do Naszego Kierowcy Michaela ktory jest godny polecenia... w naszym przypadku sprawdzil sie na 100% Aye Swe ayeswe07@googlemail.com, pozdrowcie go od Ani i Mario z Rzymu

Pozdrawiamy

Mario - 2012-11-05 10:33
Komorki nie dzialaja wcale... internet my tylko zlapalismy w Yangon, Mandalay i Inle... UWAGA w calym kraju nie ma bankomatow, wiec trzeba zabrac gotowke na caly wyjazd... przynajmniej tak bylo w zeszlym roku...

Polecamy zatrzymac sie w jakiejs lokalnej wiosce i isc na Bazar... bezpiecznie i bardzo egzotycznie...

Pamietajcie zostawic na wyjazd kase na obowiazkowa oplate wyjazdowa, my placilismy 20 USD, mozna tez 20 EURO :-D

OJJJJ... tego siedzenia na KhaoSan to wam BAAAAARDZO zazdroscimy... pozdrowcie od nas BKK

Mario - 2012-11-05 10:35
ANIU i oczywiscie TANTI AUGURI :-) czyli Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)

przedsiebie - 2012-11-05 13:36
Dziekuje za zyczenia, baaardzo. Mario, dzieki za porady, przed wyjazdem zagladalam na Waszego bloga:)))

kinga
kinga - 2012-11-05 13:58
Dzieki Bogu do Was ta kolacja nie doszla ;o)
Zazdrosc, to pierwsze co przychodzi mi na mysl, bo tu 7 stopni za oknem. zazdroszcze Wam tych przygod, dreszyklu emocji i tych wspomnien....
ahhh
zaluje, ze bedzie ogranicszony dostep do internetu, bo juz sie mardzo uzalenilam od tych opowiesci. wystarczyla sekunda....

moja najkochansza - sto lat i duzo przygod w zyciu.
caluje

przedsiebie - 2012-11-06 17:04
Kinia, dziekuje, buziaki i obiecuje ze bedziemy sie starac o dostep do netu:))