Geoblog.pl    przedsiebie    Podróże    Chile, Argentyna, Urugwaj 2017    Czekamy, czekamy
2017

Czekamy, czekamy

Chile
Chile, Punta Arenas

Dziś mamy dzień dla siebie. Wreszcie mogliśmy się wyspać, bez stresu, że zaśpimy gdzieś lub na coś. Mamy czas aby uzupełnić bloga, dodać zdjęcia. Czekamy na statek i rejs. Możemy zaokrętować się dopiero po południu. Właściciele bez problemu pozwolili zostać nam dłużej w domu, siedzimy więc w salonie i planujemy dalszą podróż. Niestety, za oknem znowu deszcz i ołowiane chmury. Nie nastraja nas to zbytnio do spacerów po mieście. Zresztą i tak obeszlismy już całe centrum kilka razy. Przez najbliższe kilka dni nie będziemy mieć internetu, a przez to nie będziemy mogli dodawać nic na bloga. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość w tym temacie. Wszystkie zaległość nadrobimy w Ushuaia.

Po południu rozpoczęła się cała procedura związana z zaokrętowaniem. Wszystko przeszło bardzo sprawnie. Na pewno zaniżamy średnią wieku, bo głównie są tu turyści starsi wiekiem. Dużo uwagi poświęca się bezpieczeństwu... w związku z tym przejechaliśmy autobusem 200 m od poczekalni do trapu statku.
Każdy został odprowadzony do swojej kajuty przez kogoś z załogi. Kajuta jest duża, jasna i z wielkim oknem. O 19 był toast powitalny w obecności kapitana, przedstawienie załogi, omówienie jutrzejszego dnia, a potem kolacja. Oczywiście wszystko było smaczne i ładnie podane. Przy stoliku siedzielismy z młodszą od nas parą z Kanady i ze starszą parą z Nowej Zelandii. Wszyscy są bardzo sympatyczni i myślimy że będzie nam tu miło. Po kolacji poszliśmy jeszcze na drinka do baru z panem z Nowej Zelandii. Każdy z nas ciekawy jest świata widzianego oczami ludzi z innych kontynentów i kultur... Do późnej nocy siedzieliśmy i rozmawialiśmy.
Wszystkiego najlepszego z okazji Narodowego Święta Niepodległości!

Gosia v
Gosia v - 2017-11-11 19:33
Ania, Adrian trzymajcie się:-)Pogody ducha życzę:-)

Fasola
Fasola - 2017-11-11 22:07
Kochani dla Was również Wszytkiego Najlepszego z okazji Święta Niepodległości. I oczywiście wybaczam ze będę musiała poczekac jak u Was

piatka ze Sz-na
piatka ze Sz-na - 2017-11-12 20:56
14go ruszamy ze Szczecina trochę po Waszych śladach. Berlin, Buenos Aires i wewnętrzny lot do Ushuaia. Potem dalej. Życzymy wytrwałości Wam i sobie oczywiście też

Toffikowa
Toffikowa - 2017-11-14 10:18
Kochani patrząc na waszą foto relację mam gęsią skórkę z zimna, bo przez ostatnie lata przyzwyczailiście nas do znacznie cieplejszych widoków. Aniu gwiazdka za pasem wysyłaj czym prędzej zamówienie do Mikołaja o nowe buciki.
A w waszym domku wszystko OK. Trzymajcie się ciepło i uważajcie na siebie : ) Całuję was mocno