Geoblog.pl    przedsiebie    Podróże    Etiopia, Dżibuti 2009    Plazujemy...

Plazujemy...

Dżibuti
Dżibuti, Djibouti

Wczoraj Adrian kupil koszulke, choc transakcja przebiegala z przygodami... Zaszlismy do jednego kramiku, aby porownac ceny. Jedna koszulka wpadla Adrianowi w oko, ale byl tylko rozmiar XL, oczywiscie Panowie wciskali nam kit ze jest ok i dobrze lezy, a byla duzo za duza. Potem podniesli alarm w poszukiwaniu dobrego rozmiaru po innych kramach. Zmeczeni muchami i upalem, podziekowalismy i poszlismy na obiad do knajpy. Po kilkunastu minutach odnalazl nas sprzedawca z wlasciwym rozmiarem koszulki. Zazyczyl sobie wyzsza cene za doniesienie koszulki ;) choc wcale o to nie prosilismy. To ci obsluga klienta. Oczywiscie koszulke kupilismy ale po cenie z kramiku;)
Dzis wiekszosc dnia plazowalismy, Adrian nawet sie popluskal w morzu. Ja nie mialam odwagi rozebrac sie. Troche szukalismy czystej plazy, zaszlismy nawet do SZERATONA :), ale nie mieli wlasnej plazy, na dodatek czyscili basen, wiec sie nie zalapalismy na luksusy;)
W trakcie zwiedzania miasta, widzielismy przejazd chyba prezydenta. wywolalo to wielkie zamieszanie na ulicy, gdyz ochrona byla bardzo agresywna - krzyki, trabienie aby usunac pojazdy i zablokowac ulice. Szczerze piszac to nie zrobilo to na nas dobrego wrazenia - chyba prezydent ma gdzies swoich obywateli.
Zrobilismy tez duze pranie, ktore z wiadomych wzgledow schnie tu bardzo szybko;)
pozdrawiamy wszystkich i operatora Orange tez - bo nie ma tu zasiegu.

Ola.B
Ola.B - 2009-10-26 20:14
Hej podróżnicy WIELCY,ale wam zazdroszcze tego słonka u nas jest tak juz nie przyjemnie zimno;(Tesciowa do nas przyjechała na świeto zmarłych,troche sie zdziwiłam,jest od wczoraj a 1 listopada w niedziele dopiero,ale coz nie pytam czemu tak wczesnie przyjechała:))A tak ogolnie to nuda,co wekeend mamy jakos imprezke,teraz bylismy na 40 stce Jelica,robił w karczmie koło makro,taka na 60 osób,ale było fajnie,tak potańcowałam,ze w sobote chodzic nawet boso nie mogłam:))Sciskam ciepluchno!!!

Mariusz K.
Mariusz K. - 2009-10-27 18:39
Widze jedno podobienstwo, ich stare maisto jest tak stare jak Nasze szczecinskie :)